نیروهای مرزی افغانستان دو پاكستانی را كشتند
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی, مقامات محلی اعلام كردند كه نیروهای مرزی افغانی در منطقه ذوب در350 كیلومتری كویته مركز ایالت بلوچستان با نفوذ به داخل خاك پاكستان دو شهروند بلوچ را از خودروی خود پیاده و پس از بازداشت به قتل رساندند.

مقامات محلی در افغانستان در منطقه معروف در ولایت قندهار اعلام كردند كه دو پاكستانی به محدوده خاك پاكستان وارد شده بودند و در خاك این كشور به قتل رسیدند.

خانواده قربانیان با تجمع مقابل مركز پلیس در این منطقه از مقامات دولت محلی خواستار بازگرداندن اجساد این افراد از خاك افغانستان شدند.

ساكنین منطقه گفتند كه نیروهای مرزی افغانستان با حمله به دو پاكستانی مشكوك به عضویت در گروه طالبان حمله كرده و آنان را به قتل رساندند.

در خبر دیگری كه رسانه های محلی پاكستان منتشر كردند آمده , دو شهروند اروپایی كه ماه گذشته در دیره اسماعیل خان در ایالت پنجاب پاكستان توسط نیروهای طالبان محلی ربوده شدند به مخفی گاهی در مرز افغانستان منتقل شده اند.

به نقل از این رسانه های محلی , یكی از فرماندهان شبه نظامیان طالبان اعلام كرده كه حال و وضعیت گروگانها خوب است و توسط نیروهای شبه نظامی در مرز افغانستان می باشند.

یوهانس یك شهروند آلمانی و جیووانی یك ایتالیایی متعلق به شركت ساختمانی برند در مولتان روز 19 ژانویه توسط افراد مسلح ربوده شده بودند.

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: مرخصی , خانه , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: